środa, 2 kwietnia 2014

Konkurs międzyszkolny "My dream holiday"

Zapraszam wszystkich uczniów SP 40 z klas 4-6 do wzięcia udziału w międzyszkolnym konkursie na prezentację multimedialną w języku angielskim "My dream holiday"

Ostateczny termin dostarczania prac konkursowych to 28.04.2014r. do p. Anny Khatri

Regulamin poniżej:


VII MIĘDZYSZKOLNY
KONKURS
NA PREZENTACJĘ
MULTIMEDIALNĄ
W JĘZYKU ANGIELSKIM
„MY DREAM HOLIDAY”

I CELE KONKURSU

1. Inspirowanie uczniów do działań kreatywnych, stworzenie możliwości
autoprezentacji.
2. Doskonalenie u uczniów umiejętności pracy z komputerem.
3. Doskonalenie sprawności językowej uczniów.
4. Stwarzanie możliwości uczenia się poprzez działanie.

II ORGANIZATOR

Organizatorem konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 2 we Wrocławiu
(reprezentowana przez Paulinę Łotoczko, Martę Serafin-Głośną i Olgę Szponar –
nauczycielki języka angielskiego).

III UCZESTNICY

Konkurs adresowany jest do uczniów klas 4-6 wrocławskich szkół podstawowych.

IV WYMAGANIA KONKURSOWE

1. Każdy uczestnik wykonuje prezentację na temat „My dream holiday”.
2. Prezentacja może trwać maksymalnie 5 minut.
3. Prezentacja powinna być przygotowana w programie Power Point i zapisana
na płycie CD.
4. Jury (w składzie: nauczyciele języka angielskiego oraz informatyki) będzie
oceniać:
a) zgodność prezentacji z tematem konkursu
b) pomysłowość i kreatywność uczniów - bogactwo zastosowanych form
wyrazu (obraz, dźwięk, animacje, komentarze etc.), ogólne wrażenie
artystyczne
c) poprawność językową.

V TERMINY

1. Prezentacje na płycie CD (prace powinny być opisane imieniem i nazwiskiem autora, prosimy podać wiek, szkołę, klasę oraz imię i nazwisko opiekuna wraz z adresem e-mail) należy przesłać do 30 kwietnia 2014 r. (decyduje data stempla pocztowego) na adres organizatora:
Szkoła Podstawowa nr 2
ul. Komuny Paryskiej 36-38
50-451 Wrocław
z dopiskiem: KONKURS „MY DREAM HOLIDAY”
2. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do 16 maja 2014 r. Wyniki zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły www.sp2wroc.edupage.org Laureaci otrzymają pisemne powiadomienie o wynikach oraz zaproszenie na uroczystość wręczenia nagród, która odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 2 w określonym w powiadomieniu terminie.

VI NAGRODY

1. Zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają nagrody ufundowane przez organizatora oraz dyplomy.
2. Organizator może przyznać również wyróżnienia.

VI UWAGI KOŃCOWE

1. Prace nadesłane na konkurs nie podlegają zwrotowi.
2. O wszelkich zmianach dotyczących terminu rozdania nagród uczestnicy zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
3. Wszelkich informacji na temat konkursu udzielają nauczycielki języka angielskiego Paulina Łotoczko (faworek@o2.pl) oraz Marta Serafin-Głośna (martaserafin@o2.pl) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz