niedziela, 11 maja 2014

SZKOLNA OLIMPIADA o Tytuł Mistrza Języka Angielskiego 2014



Regulamin IV Szkolnej Olimpiady
o Tytuł Mistrza Języka Angielskiego „ENGLISH  CHAMPION” 2014 
w Szkole Podstawowej nr 40 we Wrocławiu
dla uczniów wszystkich klas



1.    Cele konkursu:

·         rozwijanie zainteresowań uczniów w kierunku języków obcych
·         umożliwienie uczniom wykazania się wiedzą szkolną i pozaszkolną
·         wyłonienie zwycięzcy i nadanie mu tytułu Mistrza Języka Angielskiego

2.    Konkurs jest przeznaczony dla uczniów  wszystkich klas (z różnicowaniem poziomów I-II-III-IV oraz klasy V i VI razem jako jeden poziom). Mistrzem na każdym poziomie zostanie uczestnik, który najlepiej napisze test konkursowy.

3. Termin  zgłoszeń upływa 26.05.2014r.


 W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie szkoły.  

4.   Konkurs zostanie przeprowadzony w dniach: 27, 28,29 maja 2014r.

Uczestnicy konkursu rozwiązują test pisemny:
Zadania otwarte i  zamknięte oraz ze słuchu (klasy 1 i 2).  
 Sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem, znajomość materiału leksykalno-gramatycznego,rozumienie ze słuchu, pisanie.

5.      Nagrody oraz dyplomy zapewnia Rada Rodziców Szkoły. Rozdanie dyplomów oraz nagród na zakończenie roku szkolnego.

6.      Wyniki konkursu w dniu 16.06.2014 na blogu języka angielskiego na stronie internetowej SP 40 w zakładce- języki obce - język angielski

7.      Koordynator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu podania wyników, przy czym o wszelkich zmianach poinformuje na blogu jezyka angielskiego.

angielski1492.blogspot.com
                                                                                  Koordynator Anna Khatri




ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU

DLA KLASY I

Materiał gramatyczny:                            
Czasownik to be                            
Czasownik have got                      
Czasownik like
Czas Present Simple (proste zdania lub pytania.)                  
Liczebniki główne (1-20)
Zaimki osobowe
Liczba mnoga rzeczowników

Słownictwo:
Kolory, zabawki i przybory szkolne
Zwierzęta
Wygląd zewnętrzny, części ciała i przymiotniki je opisujące
Wyposażenie domu, miejsca w domu
Rodzina,
Jedzenie i picie
Nakazy i zakazy

Funkcje:
umiejętność odpowiadania- (wskazywania poprawnej odpowiedzi) na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. (Imię, wiek, kolor, ilość, posiadanie,  upodobania etc)


ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla

klasy II

Materiał gramatyczny:                            
Czasownik to be                            
Czasownik have got                      
Czasowniki can, 
Czas Present Simple (proste zdania lub pytania.)                  
Konstrukcja there is, there are     
Liczebniki główne (1-100)
Przedimki a, an, the                                   
Przyimki miejsca in, on, under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe
Liczba mnoga regularna rzeczowników

Słownictwo:
Kolory, zabawki, przedmioty i przybory szkolne
Transport
Wygląd zewnętrzny, części ciała
Wyposażenie domu
Rodzina, przymiotniki opisujące uczucia
Jedzenie i picie
Sport,  hobby
Zwierzęta i przymiotniki je określające
Ubrania

Funkcje:
Opisywanie osób, sytuacji oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. (Imię, wiek, adres,  hobby, upodobania etc)

Sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem, znajomość materiału leksykalno-gramatycznego
rozumienie ze słuchu, pisanie.


ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla

klasy III

Materiał gramatyczny:                            
Czasownik to be                            
Czasownik have got                      
Czasowniki can, 
Czas Present Simple i czas Present Continuous                    
Konstrukcja there is, there are     
Liczebniki główne i porządkowe (1-100)
Przedimki a, an, the                                   
Forma dzierżawcza ‘s                   
Przyimki on, in, at
Przyimki miejsca in, on, under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe, dzierżawcze, wskazujące
Liczba mnoga regularna i nieregularna rzeczowników
zaimki pytające typu: how, where, what itp.

Słownictwo:
Kolory
Wygląd zewnętrzny
Wyposażenie domu
Rodzina
Sport,  hobby
Zwierzęta i przymiotniki je określające
Miejsca w mieście i kierunki
Ubrania
Godziny, pory roku, dni tygodnia
Pogoda
Czynności dnia codziennego

Funkcje: Opisywanie osób, sytuacji oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. (Imię, wiek, adres, telefon, hobby, upodobania etc)



ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla

klasy IV

Materiał gramatyczny:                            
Czasownik to be                            
Czasownik have got                      
Czasowniki can, 
Czas Present Simple,
Pytania z like,love +ing form                               
Konstrukcja there is, there are     
Liczebniki główne (1-100)
Przedimki a, an, the                                   
Forma dzierżawcza ‘s                   
Przyimki on, in, at
Przyimki miejsca in, on, under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe, dzierżawcze, wskazujące i pytające           
Liczba mnoga rzeczowników
zaimki pytające typu: how, where, what itp.

Słownictwo:
Kolory
Wygląd zewnętrzny
Wyposażenie domu
Rodzina
Części ciała
Transport
Sport, hobby
Zwierzęta
Szkoła
Ubrania
Miejsca w mieście, kierunki
Produkty spożywcze                     
Pory roku, miesiące, dni tygodnia,pogoda
Państwa i narodowości

Funkcje:
Opisywanie osób, sytuacji oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. Podawanie kierunków,

Ogólnie w klasie 4 – rodziały z podręcznika : starter, 1,2,3,4,5,6,7.





ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla

 klasy V i VI


Materiał gramatyczny:                            
Czasownik to be                            
Czasownik have got                      
Czasowniki can, 
Czas Present Simple,
Czas Past Simple,
Czas Future Simple oraz forma going to
Pytania z like,love +ing form                               
Konstrukcja there is, there are     
Stopniowanie przymiotników
Liczebniki główne i porzadkowe (1-100)
Przedimki a, an, the                                   
Forma dzierżawcza ‘s                   
Przyimki on, in, at
Przyimki miejsca in, on, under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe, dzierżawcze, wskazujące i pytające           
Liczba mnoga rzeczowników
zaimki pytające typu: how, where, what itp.

Słownictwo:
Kolory
Wygląd zewnętrzny
Zawody
Wyposażenie domu
Rodzina
Części ciała
Transport
Sport, hobby,
Zwierzęta
Szkoła
Ubrania
Miejsca w mieście, kierunki
Produkty spożywcze                     
Pory roku, miesiące, dni tygodnia,pogoda
Państwa i narodowości

Funkcje:
Opisywanie osób, sytuacji oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. Podawanie kierunków.



Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i życzę powodzenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz