Regulamin IV Szkolnej
Olimpiady
o Tytuł Mistrza Języka
Angielskiego „ENGLISH CHAMPION” 2014
w Szkole Podstawowej nr 40 we Wrocławiu
w Szkole Podstawowej nr 40 we Wrocławiu
dla uczniów wszystkich
klas
1. Cele konkursu:
·
rozwijanie
zainteresowań uczniów w kierunku języków obcych
·
umożliwienie uczniom
wykazania się wiedzą szkolną i pozaszkolną
·
wyłonienie
zwycięzcy i nadanie mu tytułu Mistrza Języka Angielskiego
2. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów wszystkich klas (z różnicowaniem poziomów
I-II-III-IV oraz klasy V i VI razem jako jeden poziom). Mistrzem na każdym
poziomie zostanie uczestnik, który najlepiej napisze test konkursowy.
3. Termin zgłoszeń upływa 26.05.2014r.
W konkursie mogą wziąć udział wszyscy uczniowie szkoły.
4. Konkurs
zostanie przeprowadzony w dniach: 27, 28,29
maja 2014r.
Uczestnicy konkursu rozwiązują test pisemny:
Zadania otwarte i
zamknięte oraz ze słuchu (klasy 1 i 2).
Sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem, znajomość materiału leksykalno-gramatycznego,rozumienie ze słuchu, pisanie.
Sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem, znajomość materiału leksykalno-gramatycznego,rozumienie ze słuchu, pisanie.
5.
Nagrody oraz
dyplomy zapewnia Rada Rodziców Szkoły. Rozdanie dyplomów oraz nagród na
zakończenie roku szkolnego.
6.
Wyniki konkursu
w dniu 16.06.2014 na blogu języka angielskiego na stronie internetowej SP 40 w
zakładce- języki obce - język angielski
7.
Koordynator
zastrzega sobie prawo do zmiany terminu podania wyników, przy czym o wszelkich
zmianach poinformuje na blogu jezyka
angielskiego.
angielski1492.blogspot.com
Koordynator Anna Khatri
ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU
DLA
KLASY I
Materiał gramatyczny:
Czasownik to be
Czasownik have got
Czasownik like
Czas Present Simple (proste zdania lub pytania.)
Liczebniki główne (1-20)
Zaimki osobowe
Liczba mnoga rzeczowników
Słownictwo:
Kolory, zabawki i przybory
szkolne
Zwierzęta
Wygląd zewnętrzny, części
ciała i przymiotniki je opisujące
Wyposażenie domu, miejsca w
domu
Rodzina,
Jedzenie i picie
Nakazy i zakazy
Funkcje:
umiejętność odpowiadania-
(wskazywania poprawnej odpowiedzi) na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. (Imię,
wiek, kolor, ilość, posiadanie, upodobania etc)
ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla
klasy II
Materiał gramatyczny:
Czasownik to be
Czasownik have got
Czasowniki can,
Czas Present Simple (proste zdania lub pytania.)
Konstrukcja there is, there are
Liczebniki główne (1-100)
Przedimki a, an, the
Przyimki miejsca in, on,
under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe
Liczba mnoga regularna
rzeczowników
Słownictwo:
Kolory, zabawki, przedmioty
i przybory szkolne
Transport
Wygląd zewnętrzny, części
ciała
Wyposażenie domu
Rodzina, przymiotniki
opisujące uczucia
Jedzenie i picie
Sport, hobby
Zwierzęta i przymiotniki je
określające
Ubrania
Funkcje:
Opisywanie osób, sytuacji
oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe.
(Imię, wiek, adres, hobby, upodobania
etc)
Sprawności językowe: czytanie ze zrozumieniem, znajomość materiału
leksykalno-gramatycznego
rozumienie ze słuchu, pisanie.
ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla
klasy III
Materiał gramatyczny:
Czasownik to be
Czasownik have got
Czasowniki can,
Czas Present Simple i czas Present
Continuous
Konstrukcja there is, there are
Liczebniki główne i
porządkowe (1-100)
Przedimki a, an, the
Forma dzierżawcza ‘s
Przyimki on, in, at
Przyimki miejsca in, on,
under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe, dzierżawcze,
wskazujące
Liczba mnoga regularna i
nieregularna rzeczowników
zaimki pytające typu: how,
where, what itp.
Słownictwo:
Kolory
Wygląd zewnętrzny
Wyposażenie domu
Rodzina
Sport, hobby
Zwierzęta i przymiotniki je
określające
Miejsca w mieście i kierunki
Ubrania
Godziny, pory roku, dni
tygodnia
Pogoda
Czynności dnia codziennego
Funkcje: Opisywanie
osób, sytuacji oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i
szczegółowe. (Imię, wiek, adres, telefon, hobby, upodobania etc)
ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla
klasy IV
Materiał gramatyczny:
Czasownik to be
Czasownik have got
Czasowniki can,
Czas Present Simple,
Pytania z like,love +ing form
Konstrukcja there is, there are
Liczebniki główne (1-100)
Przedimki a, an, the
Forma dzierżawcza ‘s
Przyimki on, in, at
Przyimki miejsca in, on, under,
next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe, dzierżawcze,
wskazujące i pytające
Liczba mnoga rzeczowników
zaimki pytające typu: how,
where, what itp.
Słownictwo:
Kolory
Wygląd zewnętrzny
Wyposażenie domu
Rodzina
Części ciała
Transport
Sport, hobby
Zwierzęta
Szkoła
Ubrania
Miejsca w mieście, kierunki
Produkty spożywcze
Pory roku, miesiące, dni
tygodnia,pogoda
Państwa i narodowości
Funkcje:
Opisywanie osób, sytuacji
oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. Podawanie
kierunków,
Ogólnie w klasie 4 – rodziały z podręcznika
: starter, 1,2,3,4,5,6,7.
ZAKRES TEMATYCZNY KONKURSU dla
klasy V i VI
Materiał gramatyczny:
Czasownik to be
Czasownik have got
Czasowniki can,
Czas Present Simple,
Czas Past Simple,
Czas Future Simple oraz forma
going to
Pytania z like,love +ing form
Konstrukcja there is, there are
Stopniowanie przymiotników
Liczebniki główne i
porzadkowe (1-100)
Przedimki a, an, the
Forma dzierżawcza ‘s
Przyimki on, in, at
Przyimki miejsca in, on,
under, next to, near, behind etc.
Zaimki osobowe, dzierżawcze,
wskazujące i pytające
Liczba mnoga rzeczowników
zaimki pytające typu: how,
where, what itp.
Słownictwo:
Kolory
Wygląd zewnętrzny
Zawody
Wyposażenie domu
Rodzina
Części ciała
Transport
Sport, hobby,
Zwierzęta
Szkoła
Ubrania
Miejsca w mieście, kierunki
Produkty spożywcze
Pory roku, miesiące, dni
tygodnia,pogoda
Państwa i narodowości
Funkcje:
Opisywanie osób, sytuacji
oraz umiejętność odpowiadania na podstawowe pytania ogólne i szczegółowe. Podawanie
kierunków.
Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i życzę powodzenia :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz